طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک
22
ژانویه

طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک

طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک

 

با سلام و درود خدمت کاربران عزیز سایت آنوبیس امروز قصد داریم در این مقاله در مورد طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک با شما عزیزان صحبت کنیم و برای شما چند ایده طراحی خانه کوچک ارائه بدهیم. امیدواریم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک
طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک

 طراحی خانه های کوچک

امروزه با توجه به اینکه خیلی از خانه ها آپارتمانی شده است و با توجه به شرایط اقتصادی اکثر مردم رو به خرید خانه های کوچک آورده اند. بنابرین دکوراسیون این خانه ها و استفاده بهینه از فضاها به بهترین شکل به یکی از مشکلات تبدیل شده است که می خواهیم به شما ترفندهایی را معرفی بکنیم که به با دکوراسیون عالی از تمامی فضاهای خانه هایتان استفاده بکنید پس با همراه باشید.

اکثریت مردم بر این باور هستند که هرچه قدر متراژ خانه بزرگ تر باشد می تواند دکوراسیون و طراحی دلبازی داشته باشند اما از نظر ما این کاملا یک نظر اشتباه است و شما می توانید حتی برای خانه ها با متراژ کم بهترین طراحی ها را داشته باشید.

 طراحی خانه های کوچک
طراحی خانه های کوچک

رنگ بندی در طراحی خانه های کوچک

یکی از موارد مهم در طراحی این خانه ها این است که تا می توانیم از رنگ های روشن استفاده بکنیم چراکه رنگ های روشن باعث می شود فضای خانه شما بسیار بزرگ تر دیده بشود. همچنین بهتر است شما هیچ وقت سراغ رنگ های تیره برای دکوراسیون این خانه ها نروید و بیشتر از رنگ های سفید و زرد و … استفاده بکنید.

همچنین در انتخاب مبل برای پذیرایی بهتر است از مبل های گرد با رنگ روشن استفاده بکنید چون انتخاب این مبل ها هم باعث زیبایی خانه شما می شود و هم فضای کم تری اشغال می کند.

رنگ بندی در طراحی خانه های کوچک
رنگ بندی در طراحی خانه های کوچک

دیوارهای خانه

مسلما دیوار خانه ها در منزل های کوچک خیلی مهم است و شما می توانید از آن ها برای استفاده بهینه و نگه داری از وسایل استفاده بکنید و هم با ایده های خوب باعث زیباتر شدن منزلتان بشوید. مثلا شما می توانید در اتاق هایتان از کمد ها و باکس هایی برای قرار دادن وسایل استفاده بکنید همچنین می توانید از این تخت های دیواری تاشو در اتاقتان استفاده بکنید.

همچنین شما می توانید با استفاده از تابلوهای خاص و چراغ های دیواری باعث زیباتر شدن خانه هایتان بشوید.

دیوارهای خانه کوچک
دیوارهای خانه کوچک

فضای آشپزخانه کوچک

آشپزخانه هایتان اگر کوچک باشد باید از کابینت های روشن با تعداد زیاد استفاده بکنید تا تمامی وسایل هایتان را در درون آن ها قرار بدهید. همچنین نورپردازی که در آشپزخانه استفاده می کنید خیلی مهم می باشد و تا اگر از کابینت روشن با نورپردازی قوی استفاده بکنید مسلما باعث بزرگ تر دیده شدن آشپزخانه هایتان می شود.

فضای آشپزخانه کوچک
فضای آشپزخانه کوچک

راه پله ها

اگر منزل شما دوطبقه باشد و فضای کمی در اختیار شما باشد می توانید از پله های متحرک و جمع شو استفاده بکنید. این پله ها می توانند به راحتی باز و بسته بشوند و در صورت نیاز می توان آن ها را باز کرد. حتی می توان از فضاهای بی استفاده برای راه دادن به طبقات بالا استفاده کرد. و با کمی ایده می توان حتی از پله ها به عنوان کشو استفاده کرد.

راه پله ها
راه پله ها

نورپردازی خانه کوچک

در خانه های کوچک نورپردازی یکی از مهم ترین قسمت ها می باشد. هرچه مکان شما دارای نور بیشتری باشد فضای آن بزرگ دیده می شود. حتی اگر خانه های شما دارای نور طبیعی کم تری باشد می توانید از نورپردازی های مصنوعی استفاده بکنید تا فضای کوچک خانه هایتان بزرگ تر دیده بشود.

نورپردازی خانه کوچک
نورپردازی خانه کوچک

دوستان عزیز سایت آنوبیس در این مقاله تا حدودی شما را با ایده هایی آشنا کردیم تا بتوانید در طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک استفاده بکنید تا منزل شما بزرگ دیده بشود و بتوانید از فضاهای ممکن منزل کوچکتان به بهترین شکل استفاده بکنید. امیدواریم از این خواندن این پست لذت برده باشید. خوشحال می شویم نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید.